En el mundo del voiceover tu demo es tu tarjeta de presentación y su finalidad es conseguirte trabajo. Es tu principal herramienta de mercadeo por lo cual necesitas tenerlo para poder ofrecer tus servcios.
RECOMENDACIONES
No produzcas tu demo si no estás listo.
Debes tener el entrenamiento apropiado, algo de experiencia para poder ofrecer un nivel profesional.
Nunca pongas en tu demo algo que no puedes reproducir
Anteriormente se usaba sólo un demo para promocionar tu talento, ese ya no es el caso en la actualidad. Ahora mientras más demos tengas, mucho mejor.
CATEGORIAS
Comerciales
Announcer
Guy or Girl next door
Real person
Hard Sale
Personajes
Acentos
Caricaturas
Imitaciones
Promos TV
Imaging
Narración
Documentales
Industrials (Videos internos)
Audiolibro
Ficción
Infantiles
Técnicos
Trailers
Inglés
A voice over demo is a brief sampling of your capabilities that demonstrates your style, brand and your natural talents. Your demo will present your voice to clients. They can listen to it and evaluate your services first hand.
In today's voice over world the trend is to have specifics demos one for commercials, one for narration, IVR, characters, etc. no longer than 30 seconds each.
You can create a variety of voice-over demos rounds out your portfolio showcasing the styles of voice-over that you can perform. Try to use different vocal tones or ranges to break up the content, pace, and tone of your demos.
Commercials
Announcer
Guy or Girl next door
Real person
Hard Sale
Characters
Accents
Caricatures
Imitations
Promos TV
Imaging
Narration
Documentals
Industrials (corporate videos)
Audiobooks
Fiction
Children
Tech
Trailers
No comments:
Post a Comment